sunnuntai 19. helmikuuta 2012

BBF

 No niin. Jos tässä juurikin eilettäin kehuskelin auringonpaisteella, niin kostoksi tänään onkin sitten saatu lunta tupaan melkein ihan kirjaimellisestikin, ulkona on nimittäin tupruttanut koko päivän ja kolaamisen perusteella lunta on satanut noin 12 metriä. Kyllä siinä saa aurinko taas paistaa ihan kunnolla, mikäli nämä lumet joskus meinaavat sulaa. Toisaalta minusta tuntuu, että mä hoen tuota samaa joka talvi; nää lumet ei sula ikinä. Mutta sitten ei mene kuin hujaus, ja mä kuvailen sukkasia jo pihalla. (Miksi h*lvetissä mä jahkaan aina säästä?)




Vaikka en ole saanut aikaiseksi viime aikoina juurikaan mitään, olen silti yhä mukana aakkoshaasteessa. Sain vihdoin ja viimein valmiiksi B-projektin. Kyseessä on luultavasti Knit. Sock. Love. -opuksen helpoin sukkamalli, mutta mä sain silti kulutettua näiden kanssa aikaa reilut pari kuukautta, vaikka malli on kaunis, selkeä ja helposti muistettava.




Lankana on sitä mun lempparia, eli Merisockia. Ja (taas!) voidaan miettiä, kannattaako näin kirjavaan lankaan vääntää mitään palmikoita, mutta kyllä mä olen sitä mieltä, että olisin voinut valita huonomminkin. Värihän tässä langassa on niin ihana, että pieleen ei voi mennä missään tapauksessa.



malli: BBF socks (rav) by Cookie A.
lanka: Punta Yarns Merisock Space Dyed (SPD376) n. 80g
puikot: 2 mm bambut
ravelryssa: B: BBF

fiilis: tykkään tykkään tykkään! Näitä lisää!


7 kommenttia:

  1. Ihanan väristä lankaa!

    Kyllä tuota lunta tänään on ihan riittävästi tullut. Meillä tytöt on flunssassa, pientä lämpöäkin on, niin olen ihan sovinnolla viettänyt sisäpäivän niiden kanssa :)

    VastaaPoista
  2. Minusta lankaa passaa hyvin tuohon malliin. Ainakin kuvista välittyy kaunis kuva. :-)

    VastaaPoista
  3. Hyvinhän toi lanka passa malliin, nätit tuli!

    VastaaPoista
  4. Kauniit sukat! Hyvin sopii lanka tuohon malliin.

    VastaaPoista
  5. Todella kaunis väri sukkiin! Sulle on haaste blogissani :)

    VastaaPoista
  6. Totta turiset tuosta väristä. Ihanat sukat.

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit :)