maanantai 26. joulukuuta 2011

viimeinen paketti

 Joulukuun SNY-paketti saapui aatonaattona. Meillä oli sähköt poikki lähes koko illan, joten en saanut kuvattua pakettia kokonaisuudessaan, mutta tässäpä nämä, mitä siitä on jäljellä:




Paketista paljastui kaksi kerää Schachenmayrin Alpaka Premium -lankaa fuksian värisenä (joulukuun valo, sori), joka alkoi heti huutelemaan että heeeiiiii mä haluun, mä haluuuuun olla pipo. Nappasin kerät sitten aattoaamuna matkakassiin mukaan ja aloitin niistä Mollyn.




Paketista löytyi myös teetä ja lastenkirja. Näiden lisäksi siellä oli karkkia meille kaikille, minä sain maitosuklaata toffeetäytteellä (jonka väänsin naamaan jo aatonaattoiltana) ja lapset saivat lakritsat ja karkkilaatikot (jotka katosivat noin kolme sekuntia paketin avaamisen jälkeen. Niin, ja paketissa oli myös kirje, jonka arkistoin niin hyvään paikkaan, etten löytänyt sitä enää. Kirjeessä kuitenkin paljastui minun salainen neuleystäväni, ja hän oli Jenni. Kiitos Jenni kaikista paketeista, postikorteista ja kommenteista! Tämä oli minunkin ensimmäinen SNY-kierrokseni, enkä kyllä olisi voinut parempaa neuleystävää saada. Erityissuuret kiitokset vielä lastenkin puolesta - olisitpa nähnyt lasten ilmeet aina silloin, kun he huomasivat, että kerrankin äidin postipaketissa on jotain myös heille! Meillä luetaan paljon, joten kirjat ovat tähän osoitteeseen enemmän kuin tervetulleita.

Joulukuun paketista löytynyt kirja olikin varsin hupaisa tapaus. Se kertoo possusta, joka saa tädiltään joka vuosi lahjaksi kutittavia neuleita. :D




(Minä itse lähettelin pakettaja Suville.)

2 kommenttia:

  1. Olipas se paketti nopeasti ehtinyt perille, luulin ettei se olisi ehtinyt ennen joulua. Mukavaa että paketti miellytti, ja tosi kivan pipon mallin oot löytäny neulottavaks :) Siitä tulee varmaan tosi lämmin ja pehmeä. Mun mielestä toi kirja oli kanssa aika hauska ja sopi hyvin teemaan :D

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit :)