torstai 19. tammikuuta 2012

tylsää harmaata

 Taas se sama tarina:

Joku siskoista hoksaa, että hän tarviikin villasukat. Koska en osaa enkä edes halua sanoa "ei", hihkaisen saman tien "minä voin tehdä!" ja sitten joudun kestämään päivittäistä tinkausta siitä, joko sukat on valmiina. Ja minä hymistelen aina tekopirteänä, koska en kehtaa myöntää, etten ole edes aloittanut.




Tällä kertaa sisko osti itse langankin, jotta voisi syyllistää minua paremmin. Ja tietenkin hän osti sen kaikista tylsimmän värisen, tummanharmaan, joka nyt ei ainakaan varsinaisesti lisännyt neulomisintoa. Mutta hiljaa hyvä tulee, näistähän tuli ihan nätit.




Malli löytyi Novitan Sukkalehdestä, ja näidenhän on, tuota, tarkoitus olla se joogasukka-malli, toki siis ihan suljettujen kärkien kanssa. Mutta mä hieman modasin näitä, vahingossa. Palmikossa mallikerta lyhentyi kuuden sijasta neljään kerrokseen, koska mä en jaksanut raahata ohjelehteä mukanani vaan luotin siihen, että muisti toimii. En tiedä, mikä ajatushäiriö mulle tuli (en muista), mutta siis oikeasti - luotin omaan muistiini! Kyllä, olen hullu, kertakaikkiaan hullu nainen. No joka tapauksessa, mitään vahinkoa ei nyt sinällään käynyt, ihan nätit ne on noinkin. Eikä kukaan huomaa (ei ainakaan sisko).



malli: l. kärki auki -sukat by Minna Metsänen (Novita Sukkalehti)
lanka: Novita Nalle (n. 90g)
puikot: 2,5 mm bambut
ravelryssä: gray

fiilis: boooooring.


7 kommenttia:

  1. Kauniit sukathan nuo ovat, eivät yhtään tylsät! Harmaa on ehkä tehdessä välillä tylsä väri, mutta valmiina se kaikki tylsyys kyllä palkitsee! :)

    VastaaPoista
  2. Kauniit sukat eikä ollenkaan tylsät!
    Itsekin olen katsellut juuri kyseistä mallia, eiköhän tuo malli tule kokeiltua :)

    VastaaPoista
  3. Nätit ovat, mä jopa tykkään harmaasta! :)

    VastaaPoista
  4. Sanoisin kyllä ettei yhtään hullummat, todellakaan!

    VastaaPoista
  5. Harmaahan on kaunis ja ajaton väri! :)

    VastaaPoista
  6. Harmaa on uusi musta...! =D no joo, kyllähän sitä oikeasti on vähän masentavaa neuloa, koska se on HARMAA, mutta lopputulos on kuitenkin lähes aina kiva! Ja nämä sukat on kyllä kivat!

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit :)