lauantai 15. syyskuuta 2012

piristystä päivään

Minua muistettiin.

Tunnustukseen liittyvät seuraavat säännöt:
1. Kiitä linkin kera bloggaajaa, joka antoi tunnustuksen.
2. Anna tunnustus eteenpäin 5:lle lempiblogillesi ja kerro siitä heille kommentilla.
3. Kopioi Post it -lappu ja liitä se blogiisi.
4. Ole iloinen saamastasi tunnustuksesta, vaikka se onkin kerrottu vain Post it -lapulla ja toivo, että lempibloggaajasi jakavat sen eteenpäin.

Kaunis kiitos kottby!

Minä kirjoittelen post it-lappuja seuraaviin osoitteisiin:

2. Nekola
5. Kirsikka-aika (jostain syystä mä en vieläkään pysty jättämään kommenttia tänne ilman wordpress-tunnuksia. Ehkä en vaan osaa?)
-

Sukkasadon ensimmäisellä viikolla en saanut mitään aikaiseksi, ja tällä toisellakin päättelyyn asti päätyivät vain nämä:


 Lankoina seiskaveikat jämiä (valkea ja sateenkaari, vai mikä sen värioksennuksen virallinen nimi nyt sitten olikaan), puikkoina kolmemilliset. Ovat noin kokoa 24, lähtevät kummitytölle.


 Tällä kaktuksella on hirveen levee hymy siksi, koska se tietää, että se tulee olemaan ainut kasvintapainen, jota en onnistu tappamaan.


Ja aamulla minä selasin pinterestiä, ja siellä vastaan tuli niin supersöpö neulatyyny että olisi tehnyt mieli oksentaa sitä sateenkaarta. Pikainen projekti tällä ohjeella, mulla ainakin meni jämälankojen paikallistamiseen kauemmin aikaa kuin itse virkkuuoperaatioon. Että oisko tässä seiskaveikkaa ja jotain puuvillaa, ja koukkuna oli kolmonen.



3 kommenttia:

  1. Aivan ihana tuo sun kaktus ja sun kuvaus hänen hymystään! =D Piristi mun iltaa!

    VastaaPoista
  2. Ihana kaktus :) ja kiitos muistamisesta myös :)

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit :)