maanantai 16. toukokuuta 2011

muistutus

Ihan vain muistutuksena itselleni:

Kun katsoo huippujännittävää jääkiekon MM-finaalia, ei ehkä kannata neuloa samalla. Kädet hikoavat hillittömästi. Kun tulee maali, kaavio unohtuu ja virheitä tapahtuu. Tuulettaa voi niinkin kovaa, että puikot lentävät. Jos tulee pettymyksiä, se on se lankakerä kun lentää seinään.

Minä tajusin luopua neuleesta vasta kolmannen erän puolivälin jälkeen. Tänä aamuna jouduin purkuhommiin, mutta ei sen väliä. Onhan Suomi sentään maailmanmestari!

6 kommenttia:

  1. Aijaa. Mä neuloin koko ajan. Ja ihan hyvin meni, ei ole tarvinnut purkaakaan edes. Tosin mun neule on lähinnä sileää vaan, välillä lisäyksiä sinne tänne.

    VastaaPoista
  2. Höh. Ehkä mä eläydyin liikaa? Tai jännitin liikaa - tuntuu, etten ole muuta tehnytkään viimeisen viikon aikana kuin jännittänyt. Tosin minähän fiksuna tyttönä valikoinkin kisaneuleeksi Cookie A.:n Clandestinet, jonka kaaviota en ilmeisesti ikinä opi ulkoa.

    VastaaPoista
  3. Mie virkkasin, ja hävitin koukun jokaisen maalin kohdalla ties minne :D

    VastaaPoista
  4. Minäkin virkkasin,ja kuten Emma,etsin koukkua jokaisen maalin jälkeen :) Oli jännä peli!

    VastaaPoista
  5. Minun neuleeni oli onneksi helppoa 10 oikein 3 nurin neuletta, joten pahoja virheitä ei tullut. Mutta kädet kyllä hikos täälläkin.

    VastaaPoista
  6. Jätit sitten puikot pois kyllä ihan oikeaan aikaan, kolmoserän loppu kun oli semmoista vipellystä! :D

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit :)